حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
امام حسین (ع) را به عنوان الگوی انسان های آزاده به مردم جهان معرفی کنیم
۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
شناسه : 11852
بازدید 112
9
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: حجت الاسلام والمسلمین قائدی گفت: اربعین با نگاه تمدنی، نمایشگاهی از مجموعه ارزشهای الهی و انسانی است و این‌ نگاهی است که باید آن را تبلیغ کنیم و امام حسین (ع) را به عنوان الگوی انسان های آزاده به مردم جهان معرفی کنیم.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت شهرستان بستک، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی در خطبه های نماز جمعه گفت: نفس انسان همچون اسب سرکشی است که هر لحظه امکان دارد او را به زمین بزند.اگر انسان به عاقبت گناه خود بیندیشد قطعا قبل از اینکه دستش از دنیا کوتاه شود از خداوند عذرخواهی و توبه می‌کند.

وی افزود: تفکر در فنا بودن دنیا نتیجه اش تقواپیشگی و رفتن به سمت معنویات است و در این حالت، توجه ما به خدا بیشتر خواهد شد و راه سعادت را در پیش خواهیم گرفت.قطعا مرگ روزی به سراغ ما هم خواهد آمد.این مسئله باعث می شود کنترل هوا و هوس نفسانی بیشتر شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در بخش دیگری از خطبه ها ضمن تسلیت ایام اربعین اظهار داشت: حماسه اربعین امسال با حضور میلیون ها زائر عاشق از سراسر جهان در حال برگزاریست و رسانه های دشمن برای دیده نشدن این رویداد فرهنگی که ارزش خبری بالایی هم دارد، از به تصویر کشیدن صحنه های پرشور این راهپیمایی صرف‌نظر کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: چه افتخاری بالاتر از اینکه به زوار امام حسین (ع) خدمت کنیم.اربعین بهترین رویداد برای حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی است.اربعین با نگاه تمدنی، نمایشگاهی از مجموعه ارزشهای الهی و انسانی است و این‌ نگاهی است که باید آن را تبلیغ کنیم و امام حسین (ع) را به عنوان الگوی انسان های آزاده به مردم جهان معرفی کنیم.اربعین استمرار ماموریت بازماندگان نهضت حسینی در طول تاریخ است.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: اعتماد به نیروهای جوان، یک تجربه موفق در جنگ بود.

امام جمعه شهرستان بستک تصریح کرد: جوان هایی که در جنگ حضور داشتند مظهر شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌ها بودند که توانستد کارهای بزرگی از خودشان نشان دهند.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.