حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
امام حسین (ع)پاسدارترین پاسدار رسالت نبوی است
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
شناسه : 8920
بازدید 101
16
معاون تبلیغ شهرستان پارسیان: حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهی معاون تبلیغ اداره تبلیغات اسللامی پارسیان گفت: امام حسین (ع) پاسدارترین پاسدار رسالت نبوی است.
ارسال توسط : نویسنده : سید نعمت اله زندوی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان  ، به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه مراسم جشن میلاد حضرت امام حسین علیه السلام وروز پاسدار با حضور عاشقان و ارادتمندان به اهل‌بیت عصمت و طهارت وبارعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد حضرت علی اکبر مرکز شهر پارسیان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسین عبدالهی معاون تبلیغ شهرستان در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد فرخنده شعبانیه مطالبی در خصوص سیره و زندگی حضرت امام حسین علیه بیان کرد وگفت: به حق زادروز باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین به عنوان روز پاسدار نام‌گذاری شده است چون آن حضرت همه هستی خود را برای پاسداری از دین خدا تقدیم کرد و همانگونه که حضرت می‌فرماید من برای احیای دین جدم قیام کردم ، به راستی که پاسدار ترین پاسدار رسالت پیامبر اسلام  و احیاگر ارزش های اصيل  اسلامی آن بزرگوار است.

این مراسم با اجرای برنامه مداحی واجرای مسابقه واهدای جوایز به پایان رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.