حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
اعضای تیم فوتبال ایران ید واحدی از همه طوایف کشور هستند
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۴۹
شناسه : 12997
بازدید 81
10
رئیس تبلیغات اسلامی قشم: حجت‌الاسلام غلامی گفت: همگان بدانند که اینان نماینده ایران اسلامی اعم از همه طوایف و سلایق در جام جهانی هستند لذا از این نمایندگان توقع داریم که عزت‌مندانه در این بازی‌ها حضور پیدا کرده، تلاش کنند و آرامش و عزت را به کشور بازگردانند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام احمد غلامی، رئیس تبلیغات اسلامی قشم، اظهار کرد: تیم ملی فوتبال که امروز به‌عنوان نماینده افتخار جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی در کشور زیاد شده هم دوستداران این انقلاب و علاقمندان آن و دلبستگان، منتظر شگفتی هستند و هم دشمنان انقلاب به دنبال یأس و نا امیدی هستند که به فضل الهی ورزشکاران و بازیکنان با غیرت ایران اسلامی خوش خواهند درخشید و سیلی محکمی بر صورت استکبار خواهند زد.

وی افزود: در این برهه، بایستی وحدت، اخوت و برادری در بین تیم ملی کشورمان، هواداران و دست اندرکاران پررنگ باشد، در این عرصه بسیار خطیر، بایستی تلاش شود و مسئولین، دست‌اندرکاران و بازیکنان مواظب باشند در بین اعضای تیم ملی دو دستگی ایجاد نشود که عده ای تحت تأثیر احساسات و رسانه های دشمن قرار گیرند و با آن بازیکن دیگر به اختلاف بر بخورند. اگر خدای ناکرده این اختلاف رخ دهد چه در عرصه ورزش و چه در سیاسی قطعا شکست خواهیم خورد. نباید به دو قطبی شدن تیم ملی و کشور عزیزمان دامن بزنیم یا به گونه ای وانمود کنیم که دو قطبی وجود دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم، همگان را به صبر فرا خواند و گفت: اگر کسی انتقاد کرد، فریب خورد ناشیانه صحبت کرد وی را از خودمان طرد نکنیم، چرا که همان فرد هم از فرزندان ما هست، میتوان با پاسخ محبت آمیز و اقناعی، وی را به مسیر درست هدایت کرد، اگر منتقدان یا فریب خوردگان را از دایره خود خارج کنیم کسی برایمان باقی نمی ماند.

غلامی گفت: این بازی جوانمردی و قهرمانی و عزت است و تیم ملی فوتبال به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران به قصد شاد کردن مردم در بازی‌های جام جهانی حضور یافته‌اند.

وی ادامه داد: در این برهه از زمان، انجام کارهای غیرتخصصی نظیر مسایل سیاسی، هم به خودشان هم به کشور و تیم ملی ضربه وارد می شود، لذا بایستی فضای فوتبالی، ورزشی و جوانمردی حاکم باشد و شعف و امیدواری و شادی موج بزند.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم تاکید کرد: همگان بدانند که اینان نماینده ایران اسلامی اعم از همه طوایف و سلایق در جام جهانی هستند لذا از این نمایندگان توقع داریم که عزتمندانه در این بازیها حضور یابند، عزتمندانه تلاش کنند و با حرکات عزتمندانه، آرامش و عزت را به کشور بازگردانند و فضای محبت آمیز در کشور ایجاد کنند و از دو دستگی بپرهیزند و بدانند که ظرفیت‌های کشور ایران در زمینه ورزشی، بسیار عالی است.

غلامی اضافه کرد: اگر به وضعیت ورزش قبل از انقلاب اسلامی برگردیم متوجه خواهیم شد که در میادین ورزشی یا حضور نداشتیم یا کمرنگ بودیم یا جزو آخرین ها بوده ایم اما امروزه در تمام رشته های ورزشی، حضوری گسترده و عزتمندانه و همراه با موفقیت داریم و مدال‌های کسب شده توسط فرزندان ایران اسلامی بیانگر توانمندی آنان در عرصه های ورزشی است.

وی تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ایران اسلامی باید خوش بدرخشد چرا که نمایندگان شایسته مردم ایران هستند و ملت ایران نیز دعاگوی آنان بوده و منتظر پیروزی و موفقیت تیم ملی فوتبال در بازی های جام جهانی هستند. حتی عده ای از مردم کشورهای آسیای میانه که از طریق ترانزیت وارد ایران شده اند اذعان دارند که طرفدار تیم ملی فوتبال ایران هستند، لذا امروز ملت ایران حمایت صد در صدی از تیم ملی فوتبال کشورمان دارند و بازیکنان این تیم هر کدام نماینده مردم ایرانند و باید مواظب باشند که در جبهه دشمن قرار نگیرند، چراکه دشمن با ابزار رسانه ای، شیطنت هایی انجام خواهد داد و به دنبال ایجاد زمینه نفوذ است.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم اذعان داشت: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اسلامی، با عزت و علاقه مند به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دلبسته به این نظام مقدس هستند و با بازی خوبی که انجام خواهند داد دل مردم کشورمان را شاد خواهند کرد، همه ما اعضای یک خانواده هستیم و بازیکنان در مصاحبه هایشان باید از عزت و اقتدار ایران اسلامی سخن بگویند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.