حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
اعزام 36 مبلغ دینی به قشم در ایام نوروز
۰۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
شناسه : 15582
بازدید 73
5
رییس تبلیغات اسلامی قشم خبر داد ؛ حجت‌الاسلام غلامی از اعزام 36 مبلغ دینی به قشم در ایام نوروز خبر داد و گفت: یکی از ویژگی‌های مهم مخاطبان، نشاط و شادابی در زمان تبلیغ است لذا در عید نوروز مردم پویا و با نشاط هستند و بهتر می‌توان آموزه‌های اخلاقی و دینی را ترویج داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ، حجت‌الاسلام احمد غلامی رییس‌ تبلیغات اسلامی قشم در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد: تبلیغ یک وظیفه الهی است و باید از آن در مناسبت‌های مختلف کمال استفاده را برد.

وی با بیان اینکه بهترین امر به معروف عمل به احکام دین است، گفت: در روایات تصریح شده که با عمل خوب خود موجب گرایش و دعوت مردم به دین شوید.

رییس تبلیغات اسلامی قشم بر لزوم انجام اعمال دینی در فرصت‌های تبلیغی تاکید کرد و گفت: مبلغان دینی در هر منطقه‌ای که در ایام نوروز می‌روند، دین را با عمل خوب خود تبلیغ کنند.

حجت‌الاسلام غلامی همچنین تاکید کرد: مبلغان از فرصت‌های تبلیغ در ایام نوروز در گسترش ارزش‌های اخلاقی و دینی استفاده کنند.

وی یکی از ویژگی‌های مهم مخاطبان را نشاط و شادابی در زمان تبلیغ دانست و افزود: در عید نوروز مردم پویا و با نشاط هستند و بهتر می‌توان آموزه‌های اخلاقی و دینی را ترویج داد.

رییس تبلیغات اسلامی قشم تاکید کرد: اگر مبلغ نیازهای روز جامعه را به خوبی بشناسند و با مشکلات مردم آشنا باشد در جذب مخاطب موفقیت‌های بیشتری خواهد داشت.

حجت‌الاسلام غلامی اذعان داشت: مبلغینی که دارای مهارت‌های لازم برای ایجاد ارتباط با مردم هستند به مراتب موفقیت‌های بیشتری در جذب مخاطب دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.