حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
اعزام ۲۰۰ مرّبی نهج البلاغه در ماه مبارک رمضان
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
شناسه : 15542
بازدید 149
4
مدیرگروه فرهنگی تبلیغی شیفتگان حضرت رضا (ع) از اعزام ۲۰۰ مربی نهج البلاغه در ماه مبارک رمضان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ،حجت الاسلام اشکان صادق نژاد با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تعداد ۲۰۰ مربی به منظور تدریس نهج البلاغه به سراسر کشور اعزام در ماه مبارک رمضان اعزام خواهند شد.

وی در ادامه اضافه کرد: جهت فراگیرتر شدن این طرح ۲۰۰ مربی به مناطق مختلف کشور اعزام و به ترویج معارف ناب علوی با عنایت به کتاب شریف نهج البلاغه در قالب های مختلف کلاسداری، سخنرانی، کار با کودک و نوجوان، نقاشی و غیره می پردازند.

مدیر گروه فرهنگی تبلیغی شیفتگان حضرت رضا(ع) همچنین با اشاره به اجرای طرح ملی هر هفته ۱۵ دقیقه با نهج البلاغه نیز اظهار کرد: یکی از برنامه های گروه فرهنگی تبلیغی شیفتگان حضرت رضا(علیه السلام)، طرح ملی در مسیر آرامش (هرهفته ۱۵ دقیقه با نهج البلاغه) است.

مجری طرح ملی هرهفته ۱۵ دقیقه با نهج البلاغه خاطرنشان کرد: این طرح که از سال ۱۴۰۰درحال برگزاری است سعی دارد جهت رفع مهجوریت نهج البلاغه و انس نوجوانان و جوانان و حتی کودکان بااین کتاب ارزشمند بکوشد.

حجت الاسلام صادق نژاد بیان کرد: علاوه بر این روزانه نیز شرح نهج البلاغه در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود تا آن دسته از افرادی که امکان شرکت در این دوره به صورت حضوری را ندارند، بتوانند ازطریق مجازی از این دوره بهره مند شوند.

مدیر گروه فرهنگی تبلیغی شیفتگان حضرت رضا(علیه السلام) ابراز کرد: برگزاری مسابقه پیامکی یکی دیگر از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان است که قصد داریم به صورت هفتگی برگزار کرده و به برگزیدگان نیز جوایزی اهدا کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.