حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2663×
۱۳۵ نفر مبلغ به مساجد شهرستان رودان اعزام شدند
۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
شناسه : 9233
بازدید 117
10
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان: حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی هاشمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان از اعزام ۱۳۵نفر مبلغ به مساجد شهرستان رودان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حیدرنسب منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان؛حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی هاشمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان در گفتگو با روابط عمومی گفت؛ توصیف ماه رمضان بهار قرآن است از روایتی از امام محمد باقر علیه السلام گرفته شده که حضرت می فرماید: برای هر چیزی بهاری است و بهار قرآن ماه مبارک رمضان است.

هاشمی از اعزام ۱۳۵مبلغ ماه مبارک رمضان در شهرستان رودان خبرداد و گفت: از این تعداد ۱۱۰نفر مبلغ بومی و ۲۵ نفر مبلغ از مبلغان غیر بومی هستند کا از دفتر ائمه اطهار علیهم السلام و دفتر تبلیغات حوزه های علمیه قم و اصفهان اعزام شده اند این در حالی است ک تا اواسط ماه مبارک رمضان به این تعداد اضافه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد؛ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف قرآنی،مذهبی و دینی در مساجد فعال در سراسر شهرستان رودان اعم از شهرها، بخشها و روستاها بر گزار می شود.

هاشمی بیان داشت؛ با توجه به شیوه نامه قرارگاه ملی تلاوت  شامل جزء خوانی  قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم، کرسی های تلاوت قرآن کریم، محافل قرآنی سیار و محله محور در کنار مزار و منازل شهدا، محافل قرآنی سیار در بوستانها و پارکها و جلسات محوری تفسیر قرآن کریم با مساجد محوری و نهادهای همسو هماهنگی لازم جهت بر گزاری این برنامه ها در ایام پر فیض ماه مبارک رمضان با همراهی و کمک فرماندار شهرستان صورت گرفته است.

وی ادامه داد ؛ مرا سم جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم از روز اول ماه مبارک رمضان در اکثریت مساجد شهرستان شروع شده و همچنین محافل قرآنی در مساجد محوری در سطح شهر و بخشها با همراهی و همکاری بخشداران در حال برنامه ریزی است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با توجه به اینکه فرماندار و بخشداران و نهادهای همسو  جهت استفاده هر چه بهتر از این ماه مبارک همراهی خوبی دارند ان شاء الله شاهد برنامه های قرآنی و مذهبی پر باری باشیم.

ریس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان همچنین اظهار داشت؛ برای بر گزاری جشن میلاد کریم اهل بیت علیهم السلام و سفرهافطاری و پخت و توذیع یک روز در میان ۱۰۰۰ پرس غذا در بین روزه داران نیازمند با همکاری مرکز جوانان مهر رضوان برنامه ریزی شده است که از روز  دوم ماه مبارک رمضان در حال انجام است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.