حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
اربعین‌ محل تلاقی دل های آزادی خواهان جهان و نماد وحدت موحدان علیه ظالمان تاریخ است
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۲۸
شناسه : 11730
بازدید 155
11
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: حجت الاسلام والمسلمین قائدی گفت: اربعین راهبرد جبهه مستضعفان عالم و ستمدیدگان است، نماد افشاگری و بصیرت افزایی است.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت شهرستان بستک، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: اربعین نقشه راهی هدفمند است که سرآغاز آن نهضت حسینی و پایان آن نهضت جهانی امام زمان (عج) است.در هیچ جای عالم نمی بینید که ادیان و مذاهب مختلف در یک مسیر در کنار هم به راه بیفتند ولی در جریان اربعین، مذاهب اسلامی و غیر اسلامی در این راه حرکت می کنند.

وی افزود: اربعین راهبرد جبهه مستضعفان عالم و ستمدیدگان است، نماد افشاگری و بصیرت افزایی است، اربعین‌ محل تلاقی و گره‌خوردن دلهای آزادیخواهان جهان و نماد وحدت موحدان علیه ظالمان تاریخ است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اظهار داشت: آنچه در گام دوم انقلاب باید اتفاق بیفتد شناخت داشته‌های خودمان است.کشور ظرفیت های وسیعی دارد، باید فسادها را شناخت، راههای رخنه دشمن را بشناسیم و از آن جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: اگر مسئولین جهادی و افراد مومن پای کار باشند بسیاری از مشکلات و کمبودها حل می شود، خصوصا مسئله اشتغال و تولید که بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی در ادامه خطاب به برخی مدیران گفت: برای گرفتن یک مجوز ساده، آنقدر فرد را از این اداره به آن اداره می فرستند که شخص از کارش پشیمان می‌شود.در بسیاری از موارد نیاز به نامه‌نگاری نیست.بارها دیده ام که سختگیری در مجوزها، کار را لنگ می کند.به مدیران توصیه می کنم در امر تسهیل‌گری جدی باشند.در رفع مشکلات مردم تلاش کنید چرا که از تاکیدات رهبر انقلاب است.

وی تاکید کرد: بعضی از آقایان ذهنشان در فضای گذشته است.بیشتر به فکر مردم باشید، هم پای مردم باشید تا مشکلات حل شود.اگر به مدیری توصیه می شود که حواسش به مردم باشد برای این است که راه را باز کند نه اینکه راه را ببندد.

امام جمعه شهرستان بستک در پایان خطبه‌ها بیان داشت: نهال تازه روییده جمهوری اسلامی در چهل سال پیش، هم‌اکنون به یک درخت توانمند تبدیل شده و یک الگو در دنیاست.با اینهمه سختی و فشار، کمر خم نکرد.تاب‌آوری ملت ایران در برابر غول آمریکا مسئله بسیار مهمی است که جای دقت دارد.

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.