حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
اجرای سومین پویش مردمی کودکان سایبری در استان هرمزگان
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
شناسه : 14101
بازدید 83
5
رئیس پلیس فتا استان هرمزگان رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه از اجرای سومین پویش مردمی کودکان سایبری خبر داد و گفت: پویش مردمی کودکان سایبری به طور همزمان در سراسر کشور و استان هرمزگان از تاریخ 24 دی ماه آغاز و تا 29 دی ماه ادامه خواهد داشت برگزار می گردد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان، سرهنگ بهمنی در این نشست خبری ابتدا از تعامل خوب و سازنده کلیه اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت برای سومین سال متوالی، پویش مردمی کودکان سایبری در سطح استان هرمزگان برگزار می گردد. سرهنگ بهمنی: محورهای پویش امسال را کودکان سایبری، فرزند پروری در عصر دیجیتال و کودکان سایبری، حریم خصوصی بیان نمودند. وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در زمینه فرزند پروری سایبری و آموزش کودکان سایبری با چالش‌هایی از قبیل شکاف دیجیتال والدین و کودکان و عدم آشنایی خانواده‌ها با مخاطرات فضای مجازی مواجه هستیم و هدف از برگزاری پویش توجه به این چالش‌ها است. این مقام انتطامی در خصوص نقش کلیدی خانواده‌ها در آموزش کودکان بیان نمودند: باید نحوه فرزند پروری سایبری در خانواده‌ها شکل بگیرد و تنها راه‌حل این مشکل افزایش دانش سایبری خانواده‌ها و همراهی با فرزندانشان در فضای مجازی است. سرهنگ بهمنی گفت: صفحه کودک در سایت پلیس فتا به آدرس https://cyberpolice.ir/cyberkids می باشد و هموطنان گرامی بخصوص والدین و فرزندان گرامی می توانند با مراجعه به صفحه مذکور و عضویت در آن از آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با کودک و همچنین آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی بر کاربران مطلع شوند. این مقام مسئول ادامه داد: کانال پلیس فتا در اپلیکیشن شاد به آدرس shad.ir/policefata و سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن‌ها می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.