حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
اجرای سرود سلام فرمانده درکنار آب های خلیج فارس
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
شناسه : 13151
بازدید 395
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم از اجرای سرود سلام فرمانده در قشم با حضور ابوذر روحی، مداح و خواننده این اثر خبر داد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، سرود سلام فرمانده شنبه دوازدهم آذر ماه ساعت 15با حضور چند هزار نفری مردم قشم در پارک آفتاب ، با همنوایی ابوذر روحی با دهه نودی‌ها برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم با تأکید بر اینکه این آیین با برنامه‌های متعدد و متنوعی همراه بود، گفت: اجرای برنامه‌های ویژه نوجوانان و جوانان و برگزاری مسابقات از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این مراسم بود.

حجت الاسلام غلامی افزود: هدف اصلی از برگزاری این برنامه‌ها، ترویج اهمیت ولایتمداری، حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی و زنده نگه‌داشتن دستاوردهای مهم نظام اسلامی است.

در این مراسم معنوی کودکان، نونهالان و نوجوانان با اجرای سرود حماسی سلام فرمانده با حضرت مهدی موعود (عج) تجدید بیعت کرده و آمادگی خود را برای تحقق اهداف آن امام همام ابراز داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.