حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2663×
آيين توديع و معارفه رؤسای اداره تبليغات اسلامی شهرستان پارسيان برگزار شد
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
شناسه : 11835
بازدید 118
15
آيين توديع و معارفه مسئول تمشیت امور اداری شهرستان پارسیان با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، مديركل تبليغات اسلامى استان هرمزگان، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاسداران شهرستان پارسيان و جمعى از مسئولان استانی و شهرستانی در محل دفتر امام جمعه شهرستان پارسیان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومى اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر انصاری‌راد مديركل تبليغات اسلامى استان هرمزگان با حضور در محل فرماندارى پارسيان، ضمن ديدار و گفتگو با فرهنگ سالمى فرماندار شهرستان، گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات ارزنده و فرهنگی اداره کل تبلیغات را ارائه و سپس با همراهی فرماندار، در مراسم توديع و معارفه مسئول تمشیت امور اداری شهرستان پارسیان در محل دفتر امام جمعه شركت کرد.

حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در این مراسم اظهار کرد: روحیه جهادی دولت کریمه حاکم در شهرستان پارسیان ، مسئولیت و وظایف ما را دو چندان می‌کند و بایستی شبانه روزی در همه حوزه ها اعم از حوزه فرهنگی به ویژه حوزه فرهنگ دین تلاش کنیم .

وی در ادامه افزود: از آنجایی که در حوزه فرهنگ دینی با کمبودها، تنگناها و مشکلاتی مواجه هستیم باید با همفکری ، وفاق، یکدلی و صمیمیت و با روحیه جهادی بالا کار کنیم، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در این شهرستان و در گستره هرمزگان زیاد است و شهرستان پارسیان هم با این ظرفیت های بزرگی که در حوزه های گوناگون به ویژه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی داراست بایستی به آن اهداف از پیش تعیین شده در برنامه دولت دست پیدا کند، لذا باید تلاش کنیم این نقطه از استان هرمزگان به خوبی دیده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اذعان داشت: یکی از وظایف اصلی ما به عنوان شبکه تبلیغ ، تبلیغ دین است، این وظیفه مربوط به این زمان نیست بلکه از صدر اسلام به این طرف، جزو ماموریت ها و وظایف اصلی پیامبر(ص) بوده است.

حجت الاسلام انصاری راد گفت: تبلیغ دین، تبیین اسلام ناب و قوانین و مقررات و دستورات دین مبین و نهادینه کردن آن در جامعه به عنوان یک ماموریت خطیر و ارزشمند از صدر اسلام آغاز شد و بعد از آن هم در عصر ائمه، شاهد این تحول و حرکت بوده ایم.

وی بیان داشت: در ادوار گذشته این مأموریت تبلیغی و وظیفه اصلی که تبلیغ دین بوده است تداوم یافته تا در دوران های گوناگون و در شرایط سخت، ائمه با آن همه مشکلات و تنگناها و فضای سیاسی حاکم بر آن ادوار، موضوع مهم و اساسی در پیشرو ائمه هدی (ع) ، تبلیغ دین بوده است. بعد از انقلاب اسلامی در کشور ما نیز تبلیغ دین و تبیین ارزش‌های دینی به عنوان یک حرکت اساسی مد نظر امامین انقلاب بوده است، نهادینه شدن دین در سطح جامعه به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر مطرح است.

حجت الاسلام و المسلمین بارانى امام جمعه شهرستان در این مراسم بیان داشت: امروز تكريم و معارفه دو برادر به معنى تجديد احد ديگرى است كه بيايم وارد ميدان بشويم كه بتوانيم دغدغه‌هاى حوزه فرهنگی را برطرف كنيم.

در ادامه فرماندار شهرستان پارسيان گفت: خدا را سپاسگزارم كه پس از پیگیری‌های مستمر همه مسئولان دلسوز انقلابی، رئیس اداره تبليغات اسلامى بعد از یک وقفه طولانی معارفه و این اداره رسماً در شهرستان پارسيان فعال شد.

وی با اشاره بر اینکه وجود اداره تبلیغات اسلامی برای انجام امور فرهنگى بسيار ضرورى است افزود: مدیران حوزه فرهنگی شهرستان پارسیان، با توجه به فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی صورت گرفته، بايد لباس رزم برای نبرد در حوزه جنگ نرم فرهنگی بپوشند و با تفکر اسلامی و با توکل به ذات اقدس الهی بر روی خاک و ویرانه‌های فرهنگی موجود بدوند و بسازند و هم زمان در کنار یکدیگر جلو روند. امروز در حوزه فرهنگی حضور در جبهه دفاع از تهاجم فرهنگى بسيار با اهمیت و حساس است.

فرماندار شهرستان پارسیان خواستار توجه، همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌هاى اجرايى در حوزه فرهنگی شد.

در این مراسم، طى حكمى از سوى حجت‌الاسلام و المسلمین انصاری‌راد، حجت‌الاسلام موسوی به عنوان مسئول تمشیت امور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسيان منصوب و معارفه شد و از خدمات و زحمات حجت ‌الاسلام و المسلمین غلامپور در این سمت تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.