حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
آمادگی تبلیغات اسلامی قشم برای اعزام مبلغ به مدارس
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
شناسه : 12534
بازدید 113
8
رئیس تبلیغات اسلامی قشم خبر داد؛ حجت الاسلام غلامی از آمادگی تبلیغات اسلامی قشم برای اعزام مبلغ به مدارس خبر داد و گفت: حضور مبلغان و تعامل با دانش آموزان و مربیان، می تواند نقش تعیین کننده ای در تربیت نسلی دینی و پویا داشته باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان؛ حجت الاسلام احمد غلامی رئیس تبلیغات اسلامی قشم با تاکید بر اینکه حضور مبلغین در مدارس نقش تعیین کننده‌ای در تربیت دانش آموزان دارد گفت: قطعا حضور روحانيون و مبلغان دينی در ادارات نتايج مثبتی از جمله برپايی نماز اول وقت و جماعت، ترويج احكام اسلامی و پاسخگويی مبلغان به سوالات دينی و شرعی را در پی دارد.

وی افزود: تبلیغات اسلامی قشم آمادگی دارد در راستاي وظايف فرهنگي و تبليغي خود و به منظور ارتقا و تطبيق فرهنگ‌ ديني دانش‌آموزان و فرهنگيان ايجاد فضاي معنوي در بين جوانان و نوجوانان، مبارزه با تهاجم فرهنگي و عقايد انحرافي و تقويت روح خود‌باوري و دين‌مداري، مبلغان توانمند را به مدارس اعزام کند.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: مبلغان از سوی تبلیغات اسلامی در مدارس حضور پیدا می‌کنند و با مطرح کردن مباحثی همچون امام شناسی و پاسخگویی به شبهات دینی دانش آموزان را با خود همراه می‌کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم با اشاره به حضور روحانيون خبره و مجرب در مدارس گفت: دانش‌آموزان مدارس می‌توانند با رجوع به مبلغ اعزامی به مدرسه خود، سوالات شرعی خود را بپرسد و با احكام اسلامی آشنا شود و اين يكی از نكات مثبت اين طرح است.

وی با اشاره به اهميت و ضرورت پرداختن به مسائل فرهنگی در بين كاركنان ادارات و دانش‌آموزان مدارس گفت: با عنايت به شروع سال تحصيلی جديد و آغاز فعاليت مدارس، اداره تبلیغات اسلامی قشم با همكاری آموزش و پرورش نسبت به اعزام مبلغ به مدارس اقدام خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.