حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2663×
آغاز ثبت نام اعتکاف در شهرستان بندرلنگه
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۰۸
شناسه : 14376
بازدید 62
5
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه از آغاز ثبت نام اعتکاف در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، شنبه 1 بهمن 1401 ضمن اعلام این خبر گفت: ثبت نام اعتکاف از روز شنبه در این شهرستان آغاز شده است و خواهران و برادران با حضور خود در محل اداره تبلیغات اسلامی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.اعتکاف سنت حسنه و ارزشمندی است که فرد معتکف اجر و ثواب فراوان می برد و با قطع تعلقات از دنیا دریچه های نور و برکت به رویش باز می شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه با بیان این مطلب که ثبت نام اعتکاف در این شهرستان آغاز شده است خاطرنشان ساخت:‌اعتکاف،فرصت مغتنمی است که انسان از تعلقات دنیوی دوری گزیند.هر اندازه روحیه امید و نشاط در جامعه رونق پیدا کند به همان اندازه جامعه از خطر آسیب های اجتماعی و معضلات رهایی پیدا می کند.

حجت الاسلام خلیفاوی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان اهمیت اعتکاف در پرورش روحیه معنوی انسان افزود: اعتکاف باعث خلوت انسان با خداوند می شود و نفس انسان به درجه بالای انسانیت نائل می آید.

وی در پایان گفت:‌ امید است از فرصت اعتکاف به بهترین نحو استفاده نمائیم و با دوری جستن از دنیا به راز و نیاز و دعا و نیایش بپردازیم و با دوری جستن از تعلقات دنیوی در پرورش روحیه معنوی خود تلاش و کوشش نمائیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.