حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
هنرنمایی بزرگترین گروه سرود جهان اسلام در جزیره قشم
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۰۷
شناسه : 14713
بازدید 177
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم خبر داد: حجت‌الاسلام غلامی از اجرای بزرگترین گروه سرود جهان اسلام با عنوان «بچه‌های خلیج فارس» و نقش آفرینی ۵۰۰۰ دانش‌آموز جزیره زیبای قشم گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، برگزاری جشن دهه فجر فقط معطوف به یک شهر و استان نیست، پیروزی انقلاب اسلامی اتفاقی جمعی بوده، برای همین است که برگزاری جشن آن هم پیر و جوان نمی‌شناسد و نسل قدیم و جدید همگی پای کار نظام جمهوری اسلامی هستند، مانند دانش‌آموزان جزیره قشم.

همزمان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر بزرگترین گروه سرود جهان اسلام با عنوان «بچه‌های خلیج فارس» توسط ۵۰۰۰ دانش‌آموز جزیره زیبای قشم به اجرا درآمد.

حجت‌الاسلام احمد غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم در گفت‌وگو با روابط‌عمومی این اداره، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این انقلاب مردمی و متعلق به خود مردم است، بنابراین باید تمام آحاد مردم در جریان پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند.

وی ضمن تشریح برنامه‌های ویژه دهه فجر در شهرستان قشم، گفت: در هفتمین روز از دهه فجر، بزرگترین گروه سرود جهان اسلام با عنوان «بچه‌های خلیج فارس» با نقش آفرینی ۵۰۰۰ دانش‌آموز جزیره زیبای قشم به اجرای سرود پرداخت.

حجت‌الاسلام احمد غلامی در ادامه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: در طول دهه مبارک فجر باید در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب بیشتر تلاش شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم با تاکید بر اینکه مخاطب این تبیین در ایام دهه فجر باید بیشتر نسل جوان باشند، بیان کرد: این نسل آشنایی کمتر با دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند و باید بیشتر آنها را مطلع کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.