حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2663×
رویکرد برنامه‌های ایام‌الله فجر امسال جهاد تبیین و روایتگری انقلاب است
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
شناسه : 14563
بازدید 52
5
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با تأکید بر اینکه راهبرد اصلی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال جهاد تبیین و روایتگری انقلاب است، تصریح کرد: مردمی بودن برنامه‌ها در این ایام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به گونه‌ای که در تمام محلات با حضور امامان مساجد برنامه‌های ویژه‌ای در دست اجرا است
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد فولادی، ، عصر روز گذشته، سوم بهمن‌ماه، در جلسه شورای هیئات مذهبی استان و کانون مداحان بندرعباس، با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت این ایام، اظهار کرد: دهه فجر، یادآور یکی از بزرگ‌ترین رخدادهای تاریخی ملت بزرگ ایران است و این روز مبدل به یک روز فراموش ناشدنی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با بیان اینکه جشن‌های دهه مبارکه فجر در سال جاری امیدآفرین و مردمی خواهد بود، عنوان کرد: بحمدالله برنامه‌ریزی خوبی در راستای اجرای باشکوه برنامه‌های دهه فجر در استان هرمزگان با ارائه دستورالعمل‌ها و سیاست‌ها و راهبردها صورت گرفته است.

حجت الاسلام فولادی با تأکید بر اینکه راهبرد اصلی برنامه‌های دهه فجر امسال جهاد تبیین و روایتگری انقلاب است، تصریح کرد: در استان هرمزگان برنامه‌های مؤثری برای عموم مردم تدوین شده که رویکرد اصلی آن، در اجرای برگزاری، تبیین انقلاب است. در برنامه‌های امسال روی مردمی بودن برنامه‌ها تأکید شده به گونه‌ای که در تمام محلات با حضور امامان محلات برنامه‌های ویژه‌ای تدوین و در دست اجرا است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان یادآور شد: با توجه به هجمه‌ها و شرایط اخیر ایجاد شده و فراخوان‌های دشمنان در گسست پیوند مردم و نظام اسلامی باید تلاش کنیم تا برنامه‌ها ارزشمندتر برگزار شود و زمینه حضور بیشتر مردم را فراهم آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.