حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
ثبت‌نام ترم جدید مؤسسه آوای ملکوت میناب آغاز شد
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۲
شناسه : 9851
بازدید 343
11
ثبت‌نام دوره جدید آموزش تخصصی و عمومی قرآن مؤسسه آوای ملکوت میناب آغاز شده و کلاس‌های این مؤسسه از ۲۰ خرداد ماه برگزار خواهند شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، عماد ناصری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت آوای ملکوت میناب در گفت‌وگو با روابط عمومی با اشاره به ثبت‌نام دوره‌های جدید آموزش قرآن مؤسسه، گفت: این دوره‌ها در سطوح مقدماتی، پیشرفته و تخصصی رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن و تواشیح و هم‌خوانی ویژه آقایان و بانوان در تمام رده‌های سنی، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره ویژه دختران و پسران خردسالان، نوجوانان و جوانان و بانوان و آقایان بزرگ‌سالان است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام تا ۱۶ خردادماه فرصت دارند با شماره‌های ۰۹۰۵۷۵۰۴۷۶۱ و ۰۹۳۸۸۰۶۷۲۷۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مؤسسه واقع در خیابان معلم، جنب اداره اوقاف و امور خیریه میناب مراجعه کنند.

ناصری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی ویژه استعدادهای قرآنی یادآور شد: این دوره از ۲۰ خردادماه آغاز خواهد شد. همچنین این دوره بر اساس سرفصل‌های سازمان دارالقرآن برگزار و در صورت قبولی شرکت‌کنندگان در آزمون پایان دوره، گواهینامه از سوی سازمان دارالقرآن اعطا می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.