حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان بندرلنگه
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۵۴
شناسه : 14417
بازدید 79
3
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: جلسه برنامه ریزی برنامه های دهه فجر شهرستان بندرلنگه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه ضمن اعلام این خبر گفت: جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر با حضور مسئولین ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

وی گفت: جلسه ستاد دهه مبارک فجر به منظور هماهنگی و نظم در امور برگزار شد. دهه فجر یادآور خاطرات انقلاب و پیروزی ملت ایران بر رژیم طاغوتی شاهنشاهی است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه با تاکید بر این مطلب که دهه مبارک فجر در اذهان عمومی مردم همراه با شادی و حماسه و انقلاب است خاطر نشان کرد: گسترش روحیه انقلابی و جهادی و در پرتو آن شادی که در دهه فجر در قلوب مردم حاصل می شود بایستی پاس و زنده نگه داشته شود.

حجت الاسلام خلیفاوی در ادامه ضمن تشریح برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان اعلام داشت:‌ کمیته های فرهنگی، قرآنی، ورزشی، و اخبار و اطلاعات و ارزیابی تشکیل شد  که در مجموع به 15 کمیته می رسد و هدف این کمیته ها تعامل و ارتباط با یکدیگر و همچنین پیشبرد اهداف مذکور هر یک به عهده کمیته مختص خود مشخص شده است.

وی در پایان گفت: انشالله که با برنامه ریزی و تعامل بهتر بین تمام ادارات و مسئولین و مردم دهه فجر امسال با برنامه های متنوع تر و بهتری برگزار نماییم و هدف ما زنده نگه داشتن روحیه ایثار و مقاومت و شادی در مردم است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.