حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
اولین دوره مقدماتی تربیت کنشگر حوزه جمعیت دراستان هرمزگان تحت عنوان «ایران جوان»
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
شناسه : 5961
بازدید 148
6
با حضور پزشکان و اساتید مطرح کشوری در حوزه جمعیت برگزار شد؛ اولین دوره مقدماتی تربیت کنشگر حوزه جمعیت با هدف تربیت کنشگران حوزه جمعیت در استان هرمزگان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، محمود ارجمند ، رابط مجمع فعالان جمعیت استان هرمزگان در این خصوص در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد : جمعیت ایران از صدها سال قبل در کانون توجه دشمنان و استکبار جهانی بوده است و در حالیکه ما خواب بوده ایم برای آن برنامه ریزی هدفمند کرده اند .

وی افزود: آنچه تاسف بار تراست این است که برخی در داخل کشور در طی ۴۰ سال گذشته گوش به دهان ایادی وشیادان استکبار جهانی بوده و به سمت قوانین به ظاهر دلسوزانه ِی آنها غش کرده اند تا اینکه الان در نزدیکی افتادن در قعر سیاهچالی هستیم که آنها برای ما تدارک دیده اند که اگر چنانچه خود را از این سیاهچال دور نکنیم و درآن بیفتیم تا ۱۵۰ سال دیگر نمی توانیم از آن بیرون بیاییم .

رابط مجمع فعالان جمعیت استان هرمزگان در خصوص ضرورت این دوره گفت : از زمانیکه دولت مردمی و مجلس انقلابی بر مسند مدیریت کشور قرار گرفته اند متوجه تدراک دشمن برای به ذلت کشاندن کشور با تغییر ساختار جمعیتی و بالا بردن سن پیری جمعیت کشور شده و به این مسئله بصورت حیاتی دارد توجه می شود و در دستور کار قرار گرفته است ، بطوریکه قانون خانواده و جوانی جمعیت در فرصت بسیار کمی توسط مجلس تدوین و تصویب و به دولت ابلاغ شده است و دولت مردمی نیز مصمم بر اجرای تمام مفاد آن می باشد. لذا از آنجا که اقاشر تاثیر گذار مردمی همیشه پای ثابت ومهم ورکن اصلی پیشبرد و اجرایی شدن قوانین هستند ، لذا مجمعی تحت عنوان مجمع ملی فعالان جمعیت تشکیل و متناظر آن نیز در سراسر استانها ضرورت آن احساس و لذا بلافاصله این مجمع در سراسر استانها تشکیل شده است.

ارجمند بیان کرد : کنشگر کسانی هستند که پرداختن به مسئله مهم جمعیت و جوانی کشور را دریافته و لذا حاضر هستند برای رفع موانع جوانی کشور در قالب مجمع فعالان جمعیت استان همکاری کنند.

وی در ادامه ابراز داشت : این دوره بمدت دو روز و بصورت مجازی و با استقبال بی نظیر کنشگران حوزه جمعیت و با تبیین مباحث مقدماتی توسط حجت الاسلام ساکی دبیر مجمع ملی فعالان جمعیت کشور و در ادامه با حضور اساتیدی همچون استاد توکلی پژوهشگر حوزه جمعیت ، دکتر خلیل علی محمدزاده پزشک ودکترای حرفه ای از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر حسین مروتی کارشناس و پژوهشگر و حجت الاسلام مسلم وافی – فعال و چهره سرشناس حوزه جمعیت برگزار گردید.

رابط مجمع فعالان جمعیت استان هرمزگان در پایان اذعان کرد : انشاء الله تا پایان سال جاری ، در محل دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان هرمزگان اتاق عملیاتی تاسیس خواهیم کرد برای تعریف عملیات های قابل اجرا در حوزه تبیین مسئله ی حیاتی جمعیت و رفع موانع و مشکلات پیش روی آن که کنشگران حوزه جمعیت دقیقا بدانند که چه برنامه هایی را و در چه سطحی و به چه کیفیتی باید دنبال کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.